Предизвикателства 2020г.


Здравейте! С леко закъснение реших да споделя с вас книжните ми предизвикателства, в които ще се включа тази година. Реших да са три (третият е този в Goodreads), защото по този начин ще имам по-голяма възможност да ги изпълня.

Booklist Queen’s 2020 Reading Challenge
Това предизвикателство е по-лесно от следващото, защото темите могат да се изпълнят без проблем. Някои от тях са: да се прочете любовна история, дебютна книга, творба, издадена през 2020г. и други. Общо са 52 на брой, като в сайта на Booklist Queen’s 2020 Reading Challenge може да си маркирате изпълнените задачи. Без проблем ще можете да прочетете 50 книги.

2020 POPSUGAR Reading Challenge
Със сигурност това е по-трудно, но пък има интересни и засукани идеи, свързани с новата година. Книга, предложената ти от любим влогър/блогър, книга, която има книга на корицата си или книга, чието действие се развива през 1920г. - са само малка част от разнообразните предложения. А най-готиното е, че в Goodreads има група, в която се дават предложения, както и в сайта на предизвикателството. Лично този challenge ми е по-интересен, но е и по-сложен за изпълнение. 

Предполагам, че доста от вас имат профил в тази читателска платформа. Няма да изброявам плюсовете и минусите ѝ, но ви казвам, че е много добра за употреба. Предизвикателството в Goodreads е най-любимото ми, защото е и най-елементарното. Изисква се просто да се въведе бройката на книгите, които ще бъдат прочетени през дадената година. Има опция да се променя броя, но аз никога не съм го правила, защото така изчезва тръпката да четеш по две книги по 100 страници, за да си изпълниш заданието (редовният ми номер през последните две години).

CONVERSATION

0 коментара:

Публикуване на коментар