Филми и сериали, изгледани през август


Последният месец прекарах повече време в гледане, отколкото в четене. И то филми на ужасите, което е доста нетипично за мен, тъй като не съм фен на този жанр. Затова реших да споделя с вас какво съм изгледала, защото бавно минавам на вълна „есен“ и повечето филми и книги, които ще гледам и чета, ще са на подобна тематика. Ще се водя по списъка, който имам в приложението TV Time, като разделям поста на две.

Започвам със сериалите, които са малко на брой. Съвсем случайно попаднах на Luna Nera“ (Черна луна), който е италианска продукция. Действието се развива през 17-ти век и разказва за момиче на име Аде, което е акушерка и съвсем случайно открива, че притежава вещерски способности. Изгледала съм само първи епизод, но смятам, че сериалът е обещаващ и имайки предвид, че се състои от едва шест епизода, в скоро време ще го доизгледам. 

Следват още три сериала, които не гледам всеки ден, но обмислям до края на годината да съм ги завършила. Два от тях са доста популярни и предполагам, че сте чували за тях. Първият е „Момичетата Гилмор“ - майка и дъщеря, които, заради разликата си от едва шестнадесет години, са най-добри приятелки, и сериалът проследява техния живот. Все още съм на първи сезон, но бързо напредвам. Вторият е „Свръхестествено“ - двама братя, които преследват свръхестествени същества и ги убиват, който дълго време отлагах заради многото му сезони. Но преди две седмици реших, че искам да гледам нещо на подобна тематика, и в момента съм в началото на първи сезон. Последният сериал е малко по-различен от предишните - „Гранд“. Феновете на руското кино и по-специално на комедиите го знаят. Най-общо се разказва за амбициозната петокурсничка Ксения, която се връща в Москва, търсейки работа в хотела на баща си. Специфичното при него е, че е нещо като продължение на популярните сериали „Кухня“ и „Хотел Елеон“. Лично аз не съм гледала двата сериала и това не ми пречи в гледането на „Гранд“.

В началото на август си пуснах „Круиз в джунглата“ с участието на Емили Блънт и Дуейн Джонсън. Признавам, че останах разочарована и го изгледах в продължение на два дена. Набързо какво се случва във филма - младата Лили, заедно с брат си, заминава за амазонската джунгла в търсене на лековито дърво. Човекът, който ги придружава, е капитан Франк. Гледайки трейлъра, предположих, че ще ми допадне, но се оказа, че не е така и причината в това е, че явно съм се нагледала на доста филми с подобен сюжет. Следващият филм, с който улучих в десетката, е „Последното писмо от любимия“. Прекрасен филм, разказващ за една афера през 60-те години на миналия век в Лондон. Актьорите са се справили чудесно в пресъздаването на историята между героите и техните чувства. А добре подбраните костюми и песни, акцентиращи върху този период, допълнително ме накара да харесам филма. Той е по романа на Джоджо Мойс и ако сте почитатели на подобни творби, ви го препоръчвам. 

Последно ще споделя една поредица и още един филм, който се каня да гледам от няколко години. Поредицата е „Заклинанието“, състояща се от три филма, като последният излезе наскоро. Нямах планове да ги гледам, но попаднах на един клип за живота на семейство Уорън - линк тук, и се заинтригувах от случаите им. В клипа се споменяваше, че има и филми по някои от техните случаи и за два дена ги изгледах. Доволна съм от тях, защото не са прекалено страшни и ги изгледах без никакви притеснения. За тези от вас, които не са ги гледали, разказвам - двама съпрузи (Ед и Лорейн Уорън) разследват паранормални случаи, като Ед е демонолог, а Лорейн - ясновидка. Поредицата разглежда три техни случаи - семейство Перон, полтергайстът от Енфийлд и демоничният убиец. Ако сте фенове на подобни случаи, вярвам, че филмите ще ви допаднат. „Пурпурният връх“ ме спечели с готическата си атмосфера - стара аристократична къща в Англия, където бродят духове на насилствено починали хора, и мистерията около семейство Шарп. Главната героиня е млада писателка, увличаща се по историите за призраци, тъй като има дарба да ги вижда. Контрастът между нея и сестрата на съпруга ѝ - Люсил Шарп, е показан много ясно чрез роклите, които носят. А режисьорът е обърнал внимание и на по-малките детайли, които да допринасат за мрачната обстановка. 

Доволна съм от изгледаното през този месец, а за септември съм предвидила да изгледам още две поредици - „Улицата на страха“ и „Анабел“, някои от неизгледаните сезони на „Американска история на ужасите“ и сериалите, които вече съм започнала. 

CONVERSATION

0 коментара:

Публикуване на коментар