"И заживели щастливо" от Кийра Кас

Запознайте се с принц Максън, преди да се влюби в Америка, както и с момиче на име Амбърли, преди да стане кралица. Вижте как протича Изборът през очите на пазач, наблюдаващ как първата му любов се отдалечава, и момиче, което се влюби в момче, което не бе принца.
Тази невероятна колекция включва четири новели за завладяващия свят на поредицата, както и ексклузивно, невиждано досега бонус съдържание, което я прави задължителна придобивка за всеки почитател на "Изборът"!

"Преди Амбърли да се озове в замъка...
Тя бе четворка, влюбена в единица.

Преди Максън да срещне момичето на мечтите си...
Той бе момчето на нечии други.

Когато разбрах, че Егмонт ще издадат новела за "Изборът" бях много щастлива и намига си я купих още щом излезе на пазара.
Всеки, докато е чел "Изборът" се е чудел защо Максън е направил това или защо Марли изведнъж се отдръпна от надпреварата, или защо Селест се държи толкова гадно. Еми точно в тази книга се разбира защо.

Но нека да започнем от начало. От Изборът на крал Кларксън или по-скоро от надпреварата където кралица Амбърли е било едно обикновено момиче... Още от самото начало бях влюбена в кралица Амбърли и се радвам, че имах възможността да разбера повече за нея. Също така виждаме и крал Кларксън, през очите на Амбърли. По това време Кларксън все още е принц и се подчинява да баща си. Честно казано имаше по-добър характер отколкото в трилогията и след всичко, на което бях станала свидетел в предишните книги ми доказва само едно - че когато Кларксън е бил по-млад е взимал по-добри решения, а най-доброто от всички е да се ожени за Амбърли. Беше много готино да се запозная с по-младото аз на кралицата и да разбера, че още от самото начало е била мила и добра към всички.

След това се запознаваме с Максън. Неговата история обхваща преди началото на "Изборът" и малко след началото му. Досега бях имала възможността да видя Максън през очите на Америка, но в тази глава видях Америка през очите на Максън. Запознах се и с единственото момиче в живота на Максън преди "Изборът" - Дафни. Оказа се, че тя имаше по-различни чувства към него, отколкото той към нея. За мен не беше странно да го видя с друга жена, защото знаех, че Максън ако я обичаше щеше да каже на Америка за нея. В началото на главата имаше сцена между него и кралица Амбърли. Всъщност тя беше една трогателна сцена, в която майка обяснява на сина си, че ще го подкрепя. Наистина обикнах и тази глава, защото Максън ми беше любимец още от самото начало на поредицата.

Марли е следващият ми любим герой. Докато чакаше наказанието си тя си представяше някои от моментите между нея и Картър, а това беше супер сладко и романтично. Влюбих се във всичките им моменти. Тяхната любов беше също толкова заразителна колкото и тази на Америка и Максън. Възхищавах се на смелостта на Марли и как беше готова на всичко, за да бъде с Картър и да покаже на всички колко много го обича. Нека да не забравя да спомена колко добра приятелка беше срямо Америка и се радвам, че видях още един поглед върху любовта на Мер и Максън от гледната точка на Марли.

Другата глава беше от името на Аспен. Не съм му привърженица и затова не прочетох главата с голям ентусиазъм, но в крайна сметка ми допадна. Аспен видя, че Америка вече не е негова, но честно казано го заслужаваше. Все пак той я накара да се запише за участие и я изостави, а сега щом отново се видяха очакваше да се съберат... Но въпреки всичко историята му ми хареса и това, че в края намира любовта в лицето на Луси ми допадна страшно много.

Следващият герой, в чиято глава влизаме е Селест. Много се радвам, че авторката е решила да напише глава и за нея, защото така разбираме защо се държеше гадно с всички, но както очаквах тя също имаше своите проблеми. Радвам се, че в "Единствената" Селест се промени и показа добрата си душа, защото се оказа един невероятен човек, но за съжаление нямаше време, за да го покаже и на другите.

Луси. Милата и добра прислужница. След всичките си пробелеми, тя също като Аспен беше намерила любовта. Според мен по-добър от Аспен нямаше да намери. Хареса ми всеотдайността ѝ към Америка и към кралството семейство.

А сега стигаме и до любимата ми глава - "След Единствената". Тук се разказва от гледна точка на Америка близко две години след брака им. Много се радвах, че имах възможността отново да видя тяхната любов и как са се справили с това да са крал и кралица, а и с това да са съпруг и съпруга. Накрая на главата Америка споделя нещо на Максън, което честно казано се очакваше, но ми беше интересно да го прочета.

"Къде са сега" е последната история свързана с "Изборът". Тук разбираме какво е станало с Крис, Натали и Елиз. Радваме се да разбера, че и те са намерили своят любими или като Натали - работи това, което обича, тъй като безгрижният ѝ дух не ѝ позволявал да бъде съпруга.

Към допълнение авторката беше добавила и първата глава от новата ѝ книга - "Сирената"
Тази новела е задължителна за всички, които обичат поредицата на Кийра Кас. Забавлявах се докато препрочитах старите случки, но написани от друга гледна точка.

CONVERSATION

0 коментара:

Публикуване на коментар