December TOP 5: най-красиви корици


Признайте си, че поне веднъж сте си купили книга заради корицата или пък сте си казали, че няма да ви допадне творбата заради грозните корици. Аз съм правила тези неща повече от веднъж и си признавам, че те са важна част от това да харесаш някоя книга. Затова сега ще ви представя петте корици, в които съм се влюбила от пръв поглед.

5. „Откакто те няма“
Корица, която напълно отговаря на историята в книгата - приятна, лека и идеална за дългите летни дни, в които искаш да си седиш вкъщи на хладно и да ядеш сладолед. 

4. „Бунтът на кралицата“
Погледнеш ли тази корица веднага ти става ясно, че основната история включва принцеса, кралство и борба, защото във всяка подобна книга някой герой се бори за кралството си. 

3. „Сянка и кост“
На мен тази корица много повече ми харесва, отколкото първата. Това синьо и сиво, което така хубаво се преливат... Много ми допада и идеята да се акцентира върху трите муски.

2. „В сърцето на Странджа“
Любимите ми български митични същества са самодивите и нямаше как да не включа тази корица в днешната класация. Към самодивата, на заден фон, се присъединява и змей, и с това на читателя му става ясно, че ще има повече магия, отколкото в „Софийски могьосници“.

1. „Берлинска любовна песен“
Обичам всичко в тази корица. От малките акробати до съчетанието на цветовете. С тази шатра тя ми напомня на „Нощният цирк“, която е една от любимите ми книги. 

CONVERSATION

0 коментара:

Публикуване на коментар