December TOP 5: нови автори


Здравейте! Днес ще си поговорим за авторите, с които тепърва се запознаваме, но веднага премисляме дали ще прочетем друга тяхна книга или не. Аз съм подбрала автори, от които бих искала да прочета още творби.

5. Александра Бракенен - „Пасажер“
„Пасажер“ е първата книга, която прочетох през тази година. В нея се засяга темата за пътуването във времето. Авторката е интерпретатирала тази тема по свой си начин и на мен много ми допадна нейната идея. Описанията ѝ също ми харесаха, защото не прекъсваха дадено действие.

Девни Пери
4. Девни Пери - „Неуверена“
Девни Пери е авторка на романтични книги и издателството, което ме запозна с нея е „Егмонт“. Срещала съм романтични автори, които не знаят как да създадат връзката между главните герои, романтичните моменти куцат, а действията са почти нищожни. Горе спомената авторка определено не е такава.

3. Кристен Кашор - „Даровита“
Поредицата се състои от три книги, които са свързани чрез мястото на действие и героите, които в една книга са главни, в друга - втеростепенни. Кристен Кашор е създала един инетресен свят, пълен с най-различни герои. Идеята за различните очи, които показват тяхната дарба оперделено е оригинална.


2. Слави Панайотов - „Топ мистериите на България“
Повечето от вас трябва да знаят кой Слави или поне да са чували неговото име. Голяма фенка съм на всичките му клипове, свързани с мистериите, подобни на места като Белинташ или Атлантида. Първата му книга е написана по един увлекателен и достъпен начин, а днес пристигна и втората му книга, която в близките дни ще бъде прочетена.

Морин Джонсън
1. Морийн Джонсън - „Мистерия в „Елингам““
Книгата ми допадна, защото е от типа четива, които те карат да се замисляш и да поставяш под съмнение всяка казана дума и да се забавляваш, докато се чудиш кой е убиецът. Морийн Джонсън се е справила чудесно с описанията и развитието на историята. С всяка прелистена страница ти дава по малко информация, за да не скучаеш.

December TOP 5: Fanarts - тук.
December TOP 5: недовършени книги  - тук.

CONVERSATION

0 коментара:

Публикуване на коментар