December TOP 5: Fanarts


Здравейте! Реших да продължа поредицата от миналата година - December TOP 5. За тези, които не знаят какво е това, обяснявам: правя една равносметка за изминалата година, направена като класация на различни теми. Постовете се публикуват два пъти в седмицата заедно с редовните ревюта. Първата тазгодишна класация е за fanart - овете. Към всяка снимка съм поставила линк на твореца.

5. Женя от трилогията „Сянка и кост“


Женя е една от любимите ми героини, а този fanart показва точно и ясно какво е преживяла. Във втората книга имах съмненя дали е истинска приятелка на Алина, но в „Падение и подем“ разбрах колко добри приятелки са.

4. „Жестокият принц“


Когато книгата излезе на американския пазар, всички се запалиха по нея и в най-скоро време разбрах за нея. Порових се в любимия ми Pinterest и моментално се влюбих в този арт.

3. „Кралство на пепелта“



Стъкленият трон“ е любимата ми поредица и нямаше как да не я включа в тази класация. Определено има още страхотни fanart-ове, но избрах точно този, защото е от последната книга и показва по-голямата част от героите.

2. „Raven cycle“


Тази година прочетох втората книга от поредицата и въпреки че не ми беше интересна, колкото очаквах, ме заинтригува да продължа историята на Блу и приятелите ѝ.

1. „Шест врани“


Горния и този fanart са на един и същ човек, чиито артове са невероятни. Има още един арт на героите, но не го намерих наедно като този. 

CONVERSATION

0 коментара:

Публикуване на коментар