December TOP 5: фентъзи книги


Здравейте! Днес представям една от най-любимите ми класации. За никого не е тайна, че обожавам фентъзи жанра. Живея заради него и героите, които присъстват в него. В класацията определено ще има вече познати герои, за които съм ви говорила, но не ми пречи пак да ви надувам главата за тях. 

5. „Бунтът на кралицата“
Все още не знам дали това е дебютният роман на авторката, но аз лично се запознах с творчеството на Ребека Рос с „Бунтът на кралицата“. За мен има авторката има оригинални идеи въпреки наличието на типичните за YA герои - момиче, което не познава баща си, момче, в което ѝ е почти забранено са се влюби и зъл крал. Но това е на пръв поглед. С напредването на страниците, историята се задълбочава и главната героиня постепенно израства.

4. „Жестокият принц“
В тази книга Холи Блек плете нишки от тайни, лъжи и предателства. Действията на моменти бяха бавни, но това ми помагна да свикна с обстановката, а в следващия миг стават динамични. Определено имаше обрат, който наистина не очаквах. „Жестокият принц“ пленява читателите си със страхотна история, пълна с магически същества и с герои, които постепенно израстват и разбират каква роля трябва да играят. 

3. „Огнена“
„Огнена е втора книга от поредицата „Даровита“ и с нея Кристин Кашор успява да доразвие света, създаден от нея, с нови интересни герои и приключения. И ако хората се страхуват от хора с две различни очи какво ли ще направят, когато разберат, че съществува страна, в която има необикновени на цвят животни наречени чудовища? Харесах Файър заради своята чувствителност, дружелюбност и възпитаност. С тези си качества плени и Бриган.

2. „Шест врани“
Неведнъж съм казвала, че „Шест врани“ е по-добра от „Сянка и кост“. Персонажите постепенно се разкриваха пред читателите, дори и Каз Брекер. Харесах най-много Нина, а след нея - Иней. Двете бяха страхотен тандем. В началото историята вървеше бавно, докато авторката ни запознаваше с всеки герои и част от историята му, но после действието се забърза и не спря до самият край на книгата.

1. „Кралство на пепелта“
Станала съм предвидима, но на мен не ми пречи. Стремя се да не включвам във всяка класация герой на Сара, но в тази това е невъзможно. „Кралство на пепелта“ беше най-чаканата за мен книга през тази година. Имах нужда да разбера какво става с Елин и железния ковчег. От първата страница на „Стъкленият трон“ до последната на „Кралство на пепелта“ героите израстваха към личности, които показаха в Легендарната битка. А самата поредица, ще остане в сърцето ми, защото неведнъж Елин и приятелите ѝ ми показваха, че винаги има надежда, дори и в моментите, когато не я чувстваме.

CONVERSATION

0 коментара:

Публикуване на коментар