December TOP 5 непрочетени книги


Здравейте! Предполагам, че всеки от вас има минимум по пет книги, които си стоят на лавиците в библиотеката ви и чакат да бъдат прочетени. Днешната класация е именно за такива книги.

5. „Гибелна буря“
Може би това е една от най-дългите книги, чакащи да бъдат прочетени. Аутопичната поредица на Виктория Айвярд привлече вниманието ми с идеята за разделението на героите по кръвта им - Червените са простолюдието, а Сребърните - елитът, който притежава свръхестествени сили. Истината е, че си спомням много малка част от историята в книгите и предполагам това е причината „Гибелна буря“ да си стои все още непрочетена, защото трябва да отделя време, за да си припомня какво става в първите три книги от поредицата.

4. „Татуировчикът на Аушвиц“
Купих си я от панаира на книгата тази пролет, веднага след като прочетох „Берлинска любовна история“. Бях все още на вълна Втора световна война и имах нужда от тази книга. Обаче подхванах друга книга и то от фентъзи жанра, и „Татуировчикът на Аушвиц“ все още събира прах в библиотеката.

3. „Стените около нас“ 
В тази класация „Стените около нас“ е единствената книга, която съм купила просто ей така само защото ми е харесала корицата. Взех си я октомври месец с идеята да я прочета около Хелоуин, защото книга е изпълнена с мистерии и притежава нотка на свръхестествено. Както ви става ясно, така и не я прочетох. 

2. „Хари Потър и Философският камък“
Не съм и предполагала, че някога ще искам да чета Хари Потър. Не ме разбирайте погрешно - голям фен съм на филмите, но така и нямах желание да прочета поредицата. До момента, в който отидох на екскурзия във Великобритания и във всеки град имаше магазин на Хари Потър. Затова, когато се прибрах, брат ми ми купи първата книга за моя рожден ден. Обаче желанието ми да прочета книгата изчезна и сега си стои на рафта и чака да дойде подходящия момент за нея.

1. „Сборещи на сенки“
Обожавам „Четирите цвята на магията“, но нещо ми липсваше, за да продължа поредицата. Много пъти хвърлях поглед върху втората книга, но вниманието ми така и не се задържаше. Това не означава, че няма да я прочета просто, също като „Хари Потър и Философския камък“, чака подходящия момент.

CONVERSATION

0 коментара:

Публикуване на коментар