December TOP 5: недовършени книги


Здравейте! Днес ще си поговорим за недовършените книги. Онези, които ни е яд, че стоят прочетени наполовина, но все не намираме време за тях. Кофти ситуация, но какво да се прави.

5. „Костенурки до безкрая“
Не съм фен на Джон Грийн и едва ли ще му стана такъв. Започнах да я чета заради едно предизвикателство, но не успя да ме впечатли и това е единствената книга в класацията, която нямам желание да довърша.

4. „Проклятие за мрак и светлина“
Нали знаете „Двор от рози и бодли“ е нов поглед върху историята за красавицата и звярът? Еми, и тази тук черпи вдъхновението си от приказката за обичащата книги Бел и звярът, който се променя благодарение на едно смело момиче. Книгата ми допадна, но вниманието ми към нея спря, когато на хоризонта се появи по-интересна книга.

3. „Град на момичета“
Сюжетът е интересен. Действието се развива в Ню Йорк през 40-те години на 20. век. Вивиан е персонаж, за когото ми е интересно да чета, защото постепенно променя разбиранията си за света и как един човек трябва да се държи. Авторката на тази книга е написала и „Яж, моли се и обичай“, която се води бестселър, но аз не съм я чела, така че нямам някакви очаквания от Елизабет Гилбърт. Защо още е непрочетена? Защото, докато я четях, пристигна „Алчни крале“ и просто трябваше да я оставя.

2. „Злият крал“
Останали са ми само 50 страници от този малък шедьовър. Не ме питайте защо е непрочетена, аз също не знам. Днес видях, българската корица на третата книга и ще побързам да прочета „Злият крал“, защото, като лош човек, прочетох краят на книгата и знам какво се случи. И ме сърбят ръцете да разбера какво ще се стане с Джуд и Кардам.

1. „Божигроб“
През „далечната“ 2017 година прочетох „Нивганощ“. Изненадващо я харесах страшно много и моментално след като излезе втората книга, започнах да я чета. Дойде ми в повече и сега си стои на рафта. Обаче „Мраколуние“ е вече на пазара и трябва, и тя да се чете...

CONVERSATION

0 коментара:

Публикуване на коментар