Поредици, които няма да завърша

Здравейте! Днес съм с по-различен пост. Докато се ровех в интернет ми хрумна за този вид пост, защото досега не съм ви говорила за пореди, които не смятам да продължа да чета. А и в момента не ми се чете, така че нямам ново ревю.

1. "Бляскавият двор" от Ришел Мийд
Идеята в книгата доста ми допадна. Училище по етикет, в който момичета от обикновени семейства се учат как да станат аристократки и след това да се оженят за някой богат мъж. Досега не съм чела нищо подобно и на промоцията на Сиела си я купих. И добре, че го направих при намаление. Книгата струва 15 лева и изобщо не бе това, което очаквах. 
Ревю - тук.

2. "Каравал" от Стефани Гарбър
До половината част на книгата четях с голямо желание, потапях се в новият за мен свят и стоях на тръни от страх, че нещо ще се случи на героите. Но след като минах 160 страница всичко се обарна на 180 градуса. Главната героиня запозна да ме дразни адски много. Вършеше неща, които не ги обмисляше предварително и после се ядосваше, че не е минало по план. Например Скарлет отиде при един човек (не помня какъв беше) и бе предупредена, че може да зададе само определен брой въпроси и тя като пълна глупачка изтреля два ненужни въпроса и добре че онзи бе свестен тип и не ѝ ги зачете. О, има и още такива моменти, но няма смисъл да говоря за тях.
Ревю - тук.

3. "Смъртни белези" от Вероника Рот
Тази книга просто не ме грабна. Действията за мен бяха бавни и като цяло героите не успяха да ме впечатлят.
Ревю - тук.

4. "Влизам в мрака" от Кирстен Уайт
Очаквах доста повече от тази книга. За Османската империя има толкова филми и сериали, докато за Влашко, за България, за Гърция и останалите страни няма почти никаква информация. Авторката трябваше да наблегне повече на тях. Историята в книгата се развиваше в период от няколко години, така че героите имаха възможност да се развият пред очите ни, но явно авторката не е смятала за нужно. И с това ме загуби.
Ревю - тук.

5. "Ръката на съдбата" от Ванина Божилова 
Чела съм я доста отдавна. Може би преди четири години? Главната героиня не успя да ме спечели на нейна страна. Битките копенсираха бавното действие и помня, че имаше още нещо, но не мога да се сетя какво точно.

6. "Създадена от дим и кости" от Лейни Тейлър
Историята ми взе сърцето и душата. Наистина ми достави удоволствие, докато я четях. И сега ще се попитате защо няма да продължа с поредицата. Няма да я продължа, защото към края на първата книга нещо се прецака. Просто спря да ми харесва, действията не ми допаднаха и цялото удоволствие от прочитането на книгата изчезна.

7. "Лукс и грях" от Сара Шепард
Прочетох тази книга, защото съм голяма фенка на сериала "Малки сладки лъжкини". Тук нямам забележки подобно на по-горните в поста. Няма да продължа с поредицата, защото има голямо разминаване между книгите и сериала и вече съм си създала едни образи и не искам те да се променят, а и вярвам, че ще се объркам.

8. "Сезонът на костите" от Саманта Шанън
Сега искам да поясня, че тази книга e под въпрос дали да продължа да чета поредицата или не.
Това, което не ми допадна бе, че имаше доста описания, които за мен бяха ненужни, не успях да се привържа към героите и имаше термини, за които ми трябваше време да запомня без да ги търся в речника. А и май поредицата на български е излязла само до втората книга и това е още една спънка за евентуално продължение на четене на поредицата от моя страна. Но пък се влюбих в света, който Саманта е създала. Лондон е един от любимите ми градове и няма как да пропусна шанса да чета за него. 
Ревю - тук.

9. "След" от Анна Тод
Когато я прочетох за първи път доста ми хареса. Но постепенно започнах да навлизам в книжният свят и да попадам на страхотни книги от всякакъв жанр. Щом препрочетох "След" осъзнах колко е клиширана. Ама много. Като започнем от образа на доброто момиче и лошото момче, което всъщност има добро сърце и преминем през стотиците караници, в които момичето прощава на момчето, защото го обича и не може да живее без него. Така че няма шанс да продължа с останалите, а и моя приятелка ги четеше по едно време и ме бе информирала, че двамата късат и събират доста често, а на мен не ми допадат такива работи.

10. "Принцеса на пепелта" от Лаура Себастиън
Това е единствената книга, за която се колебая толкова много, защото наистина ми допадна книгата. Но пък не съм сигурна относно Теодосия и може би заради това ще се наема да продължа с нейната история, за да я видя как се развива и дали поредицата има потенциал да се превърне в една от моите любими четива.
Ревю - тук.

Е, това са моите 10 поредици, които няма да завърша. Ще ми е интересно да разбера кои са вашите поредици като оставите коментар под тази публикация.

CONVERSATION

0 коментара:

Публикуване на коментар