December TOP 5: Най-добри автори през 2018


Здравейте! Днес съм с нова класация. А именно: най-добрите автори, чиито творби съм прочела през тази година.

5. Холи Блек ("The Cruel Prince")
Тъй като я четох още в началото на годината и то на английски, и то до половината, не си спомням с подробности стила на авторката, но помня, че докато четях за магическия свят се прехласнах още повече по елфите и исках да науча още и още. Уви, затрудниха ме непознатите думи и се отказах от нея, но Холи Блек заслужава да я спомена в моята класация.

4. В.Е. Шуаб ("Четирите цвята на магията")
Авторката ме плени с идеята ѝ за четирите Лондона, толкова различни един от друг. Бе описала до най-малката подробност за всеки град и един от любимите ми е Белия, не само заради тайните, които крие, но и заради братът и сестрата, които го управляват. 

3. Рене Ахдие ("Розата и камата")
Харесах стила ѝ на писане още в първата ѝ книга, но тук успя да ме трогне с любовта между Шахризад и Халид. А и бе описала по невероятен начин Изтока и през цялото време се чувствах все едно аз съм в пустинята и се возя на вълшебното килимче.

2. Сара Дж. Маас ("Кулата на зората")
Сара е любимата ми авторка и няма как да не я включа тук. Книгата опустоши сърцето ми. Всички трудности, на които бяха подложени героите, им отвориха очите за идващата война и за нещата, които можеха да изгубят... А самият Южен континент, толкова различен от Северния, ме посрещна с отворени обятия.

1. Либа Брей ("Леговище на сънища")
Първото място е за една писателка, която превърна един непознат за мен период на Америка, в нещо познато. Героите, които в началото бяха просто хора, сега са ми толкова близки, а техните способности чакат дълбоко в тях, за да променят света.

CONVERSATION

0 коментара:

Публикуване на коментар