December TOP 5: Втори шанс


Здравейте! Днес ще си поговорим за книгите, които не са ми допаднали особено много, но смятам след време да ги препрочета и да се опитам да променя мнението си за тях. Започвайки да чета повече книги и да попадам от добра на по-добра разбрах, че винаги ще има изключения и че ще има книги, които ще ме разочароват. 

5. "Задръж звездите още миг"
Доста се бях надъхала за нея, но четейки разбрах, че тя не е за мен. В повечето случаи в тези книги, които не харесвам действието винаги е бавно. Това е и основната причина да не ми допадат. Тук добавям и няколко разговора между героите.

4. "Скандинавска митология"
Нийл Геймън е автор, за който съм чувала много положителни неща. Ако не се лъжа съм чела негова книга, но в момента не си спомням. По край сериала "Викинги" се запалих и по скандинавските богове. Но нека да не забравяме и Тор и Локи от "Отмъстителите". За съжаление останах разочарована. Някак си митовете не бяха разказани по един увлекателен начин и "Скандинавска митология" не успя да ме грабне.

3. "Може ли да се срещнем отново?"
Приятна книга, разказваща за това как едно момиче открива любовта по неочаквано време и при още по-неочакван човек. Обаче липсваше връзка между героите. Нямаше толкова моменти между тях, че да очаквам да се появи любовта между тях. 

2. "Принцеса на пепелта"
Не харесвам книгата заради главната героиня. В началото я разбирах, обаче след като се появи Блейз, спрях да я разбирам и не знам дали има истински чувства към Сьорен, но отстрани изглежда, че го използва.

1. "Въглен в пепелта"
В последно време говоря много за тази книга. Наистина исках да я харесам. Постоянно чувам положителни мнения за нея, но на мен не се хареса толкова, колкото желаех. Може би ако отново я прочета след няколко месеца, ще ми допадне?

CONVERSATION

0 коментара:

Публикуване на коментар