December TOP 5 Спонтанни романи


Много обичам, когато вляза в книжарницата, да загубя представа за времето поради търсенето на подходящо четиво. Това са едни от любимите ми моменти. Разбира се, някои от книгите са ми допаднали, други - не, но нима това не е вълнуващото при започването на една творба? Днес ще ви споделя някои от спонтанните романи, като една част от тях съм прочела, а друга - тепърва ще ги започвам.

5. „Страхосказания“ от Стивън Джоунс
Единствената ми покупка от Панаира на книгата, който се проведе този месец. Причината за това е, че в следващите месеци ще излизат интересни книги и си пазя парите за тях. А и в момента имам предостатъчно книги, които чакат да бъдат прочетени. „Страхосказания“ е сборник от страшни разкази. Всеки от тях е написан от различен автор, а Стивън Джоунс всъщност е инициаторът зад този проект. До момента съм прочела един единствен разказ и той не е толкова страшен, но в по-късен етап ще се разбере дали всичките ще са само страховити, или ще има и такива, които плашат.

4. „Глина“ от Виктория Бешлийска
Чела съм доста положителни ревюта за романа, но също така и отрицателни. Предвидила съм я за януари или февруари и май ще я започна без никакви очаквания, за да не остана разочарована. Въпреки че при дебата между Радев и Герджиков, президентът сподели, че я прочел и много му е допаднала. Така че ще видим дали мненията ни ще съвпаднат. Реших да си я купя, защото е роман, разказващ за български занаят и култура. Отделно са включени много български думи, чието значение не знам поради факта, че от години не се използват.

3. „Стихия в кръвта“ от Валентина Игнатова
Както споделих в предишни ревюта, вече започвам да съм по-обнадеждена за книги от български писатели. Не знаех за излизането на тази творба, дори не помня дали съм си я купила от книжарницата или от сайт, но анотацията и идеята за пет различни корици ме грабнаха. Разбира се, „Стихия в кръвта“ си има своите минуси, но пък си заслужава да се прочете за селото Бяла Гела, намиращо се в Родопите, и историята за стихиите, които се явяват на главните герои.
Ревю на книгата - тук.

2. „Нова надежда“ от Мона Кастен
Ако досега не сте го правили, ви препоръчвам да се разровите из колекцията книги в Lidl. А ако пък е добре заредена, ще намерите интересни заглавия с ниска цена. „Нова надежда“ е най-добрата книга, която съм си взимала до момента. Тя е четвърта книга от поредица, която се издава от „Арт Етърнал Синема“. С две думи в нея се разказва за връзката между студетка и нейния професор. Може да се чете и самостоятелно, ако няма да ви пречи споменаването на герои от предишните книги и тяхната поява. Препоръчвам ви я, ако искате да прочетете нещо неангажиращо през уикенда.

1. „Превъплъщения“ от Алекс Ландражен
Доста говорех за тази книга, докато я четях през октомври месец. Най-вече заради нестандартния начин на прочит и идеята за прераждането на душите. Действието в книгата се развива за около сто и петдесет години, като за този период се появяват доста личности, които са интересни за опознаване, тъй като се различават една от друга. Ако искате да научите какво е общото между Шарл Бодлер, германски бежанец и чародейка от остров в океана, прочетете романа.
Ревю на книгата - тук

CONVERSATION

0 коментара:

Публикуване на коментар