December TOP 5 Чакани книги за 2021


Първи декември 2021г. вече е тук и мога да започна с класацията си. В тазгодишната се опитах да разнообразя и се надявам да се е получило и да няма много повтарящи се теми от предишните класации. Днес ще ви споделя петте книги, които най-очаквах да бъдат издадени през 2021г.

5. „Братовчедите“ от Карън Макменъс
Карън Макменъс всяка година изненадва читателите си с нова книга и аз не пропускам възможност да си я купя. Бях развълнувана за „Братовчедите“, тъй като самата анотация е доста мистериозна и свързана с тайните в едно семейство. Останах доста изненадана от финала на творбата и въпреки малкото неясности ѝ дадох 4✩.
Ревю на книгата - тук

4. „Двор от сребърни пламъци“ от Сара Дж. Маас
Имали нужда казвам каквото и да е за книгата или автора. Ще споделя само че все още имам противоречиво мнение за творбата. В началото ѝ дадох 4✩, после ги намалих на 3. Продължавам да смятам, че едни четиристотин страници от „Двор от сребърни пламъци“ бяха излишни и някои от секс сцените ми идваха в повече, но пък появата на Гуин и Емъри и тяхното приятелство с Неста ми допадна. И все пак говорим за Сара Дж. Маас, която още е една от любимите ми авторки, и чакам с нетърпение книгите ѝ.
Ревю на книгата - тук

3. „От кръв и пепел“ от Дженифър Л. Арментраут
Запозната съм с творчеството на Дженифър Л. Арментраут с поредицата ѝ „Лукс“. Съпоставайки я с „От кръв и пепел“ определено намирам разлики, но като цяло знаех какво да очаквам от авторката като стил на писане. Бях си добавила новата ѝ книга в списъка ми за четене преди издателство „Егмонт“ да сподели, че ще я издават. Научавайки новината, бях много радостна и побързах да си я купя. А сега поредицата „От кръв и пепел“ е сред любимите ми поредици.
Ревю на книгата - тук

2. „Кръвовещ“ от Сюзан Денърд
Знаете ли откога чакам „Кръвовещ“ да се издаде? От май 2017г.! Вече бяха загубила надежда, че ще я преведат на български, но ето че 2021г. се оказа благоприятна за мен и „Егмонт“ я издаде. По принцип не харесвам да чакам дълго време за една книга, но в този случай запълних времето с препрочита на първите две книги от поредицата. Имах високи очаквания за „Кръвовещ“ и те се оправдаха. А сега трябва да дочакам април 2022г., за да взема в ръце и „Witchshadow“.
Ревю на книгата - тук

1. „Верига от злато“ от Касандра Клеър
Книгата обаче, която чаках най-много, е от новата поредица на Касандра Клеър за ловците на сенки, разказваща за децата на Тес, Уил и компания. На някои може и да му е омръзнала от тази общност, бореща се със злото, но аз не съм от тях. Най-вече когато става дума за Джемс, Корделия, Луси, Матю и др. Не останах разочарована от прочетенето и очаквам превода на „Верига от желязо“. 
Ревю на книгата - тук

CONVERSATION

0 коментара:

Публикуване на коментар